Film året 2009

Så vilka filmer var egentligen bra och vilka var dåliga 2009, här rankar jag dom ja tycker var toppen och dom jag tycker var botten..

Bästa komedi: Denna var svår att välja... The Proposal eller Hangover

Bästa drama: My sister´s Keeper

Bästa action: State of Play

Bästa svenska film: Män som hatar kvinnor

Bästa skräck/thriller/rysare: Änglar och demoner (thriller)

Bästa tecknade/animerade: Ice Age 3

Året konstigaste komedi: Bruno

Årets besvikelse: En shopaholics bekännelser

Kommentarer
Postat av: :)

Schysst lista du fick till där. Nu undrar jag om du har sett en film som heter, Vänner för livet med Adam sandler och Don cheadle. Har du inte sett den tycker jag att du ska se den........

2010-01-05 @ 21:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0